Infolinia – 690 855 100 (w dni robocze w godzinach 9-17)

Dnia 15 marca 2023 r. w Bistro Bursztynowa w Warszawie odbyła się konferencja prasowa zorganizowana przez Polską Izbę Mleka, w ramach kampanii „Mamy kota na punkcie mleka” – projektu skierowanego do dzieci w wieku wczesnoszkolnym, mającym na celu ukazać jak kształtować prawidłowe nawyki żywieniowe u najmłodszych. Podczas konferencji zostały zaprezentowane zaplanowane działania edukacyjne kampanii przygotowane dla uczestników na rok 2023. Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Głównym celem projektu „Mamy kota na punkcie mleka” jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych pochodzących z Polski.
Podczas konferencji przedstawiono założenia kampanii na 2023 rok oraz zaprezentowano prezentację na temat „Mleko, a współczesne trendy i mody żywieniowe” przygotowaną przez eksperta programu, doktorIrenę Białokoz-Kalinowską – alergologa, pediatrę i lekarza rodzinnego.
W prezentacji doktor Białokoz-Kalinowska omówiła zagadnienia związane z wpływem mleka i alternatywnych źródeł białka na zdrowie dzieci i dorosłego człowieka w kontekście współczesnych trendów i mód żywieniowych.

Konferencja przyciągnęła grono uczestników, którzy mieli okazję nie tylko wysłuchać wykładu, ale również wziąć udział w dyskusji na temat kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”. Dla gości zostały przygotowane upominki oraz poczęstunek, co dodatkowo umiliło spotkanie i stworzyło atmosferę sprzyjającą do rozmów i wymiany poglądów na temat kampanii oraz tematów poruszanych podczas prezentacji eksperta programu.

Organizatorzy podkreślają, że program „Mamy kota na punkcie mleka” ma na celu zwrócenie uwagi na wartość odżywczą mleka oraz promowanie jego spożycia jako ważnego elementu zdrowego stylu życia.

Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.