O kampanii


Mleczna kampania Kota Mleczysława



„Mamy kota na punkcie mleka” to projekt finansowany z Funduszu Promocji Mleka realizowany przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Głównym celem projektu jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych pochodzących z Polski.

W ramach kampanii zapewniamy:

  • szeroki wybór materiałów edukacyjnych oraz gadżetów,
  • konkursy,
  • spotkania z mlecznymi bohaterami,
  • oraz wiele innych atrakcji.

Pokażemy,  jak poprzez zabawę edukować dzieci w wieku wczesnoszkolnym w zakresie zdrowego żywienia oraz jak kształtować u najmłodszych prawidłowe nawyki żywieniowe. To dzięki Tobie Twoi uczniowie przekonają się dlaczego warto pić mleko i jeść przetwory mleczne. Dodatkowo zdobędą wiedzę na temat unikalnej wartości odżywczej mleka oraz roli jaką odgrywa w zachowaniu zdrowia. Działaj profilaktycznie i promuj z nami zdrowy styl życia od najmłodszych lat.

Jak dołączyć do programu?

Wystarczy pobrać, wypełnić i odesłać deklarację na: promocja@izbamleka.pl

lub wysłać pocztą na adres: Polska Izba Mleka ul. Mickiewicza 7 lok. 23 15-213 Białystok

  Pobierz deklarację
Regulamin projektu

Liczba materiałów edukacyjnych jest ograniczona. Udział w projekcie jest bezpłatny. Program trwa cały rok 2018. Kampania sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka



Co zyskujesz dołączając do programu:


Materiały edukacyjne 

Pomogą uatrakcyjnić zajęcia szkolne, zwrócą uwagę dzieci, zapewnią mnóstwo atrakcji i zabawy podczas zajęć. Przygotowane materiały są znakomitym wsparciem dla każdego nauczyciela!

Spotkania z kotem 

Kot Mleczysław to uwielbiany bohater dzieci. Robimy co w naszej mocy, aby umożliwiać jak największej liczbie maluchów  spotkanie z mlecznym przyjacielem. 

 

Konkursy

Nic tak nie mobilizuje do działania jak zdrowa mleczna rywalizacja! Konkursy z nagrodami w postaci gadżetów cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród uczniów z całej Polski.