Mleczna paczka podsumowuje rok 2020!

Polska Izba Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka od lat prowadzi projekty mające na celu edukować dzieci i młodzież nie tylko w zakresie wartości odżywczej i właściwości zdrowotnych mleka ale i zdrowych nawyków żywieniowych, które powinny być wprowadzane od najmłodszych lat. Dlatego też prowadzi kampanie pt. „Mamy kota na punkcie mleka” sfinansowaną ze środków Funduszu Promocji Mleka i adresowaną do uczniów w wieku 6-10 lat. To właśnie w tym wieku uczniowie są  wprowadzani w świat zasad prawidłowego żywienia, których bardzo istotną częścią jest spożycie mleka i produktów mlecznych.

Program „Mamy kota na punkcie mleka” trwał cały 2020 rok. Wykorzystując technikę nauki przez zabawę zabierał dzieci w krainę mleka, gdzie na dzieci czekała przygoda z wartościami odżywczymi tego cennego napoju. W ramach kampanii uczestnicy otrzymali materiały edukacyjne, gadżety oraz możliwość udziału w konkursach, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody.

Wszystkim, którzy dołączyli do mlecznej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka” serdecznie dziękujemy i gratulujemy poszerzenia wiedzy o mleku i produktach mleczarskich. Zwłaszcza nauczycielom w zaangażowanie jakim obdarzyli realizację projektu w tym trudnym okresie.

W nadchodzącym, 2021, roku życzymy Wam mnóstwo zdrowia, sukcesów, energii do nauki, zabawy i zdobywania wiedzy.

PODSUMOWANIE ROKU Z MLECZNĄ EKIPĄ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *